poniedziałek, 13 października 2014

Wasze #21

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, dziś ostatnia porcja zdjęć od Pawła Deptucha. Oddaję więc mu głos.

Serie "Chew", "Saga" i "Fatale" śledzę od początku, ale jako że są, lub lada moment będą po polsku, wstrzymałem się z kupnem wydań oryginalnych.
Trochę wydań zbiorczych: "Battle Pope", czyli seria, którą Kirkman wkroczył na komiksową scenę, całkiem fajne jak dla mnie "Revival" (będę kontynuował serię), autorskie komiksy Hickmana, które w najbliższym czasie na pewno uzupełnię, bo oba przypadły mi do gustu – "The Manhattan Projects" i "East of West"; "Nowhere Man vol. 1", "Planetoid", "The Fuse vol. 1", "Luther Strode vol. 1", "Prophet vol. 1-2", "Happy", "Sex Criminals vol. 1", "Ghosted vol. 1-2", "Pretty Deadly vol. 1", "Manifest Destiny vol. 1", "Haunt vol. 1" (dalej nie kupowałem, bo słabe, a wziąłem ze względu na rysunki Ottleya), "Tech Jacket vol. 1-2" i "Capes" (oba rozgrywają się w uniwersum Invincible). Wszsytkie te wymienione na pewno będę czytał dalej. Stawkę zamykają dwa tomy "Elephantmen" i "Zombie Cop" oraz "Repulse" Szymona Kudrańskiego.
Pozostałe zeszytówki to w większości „jedynki” kupowane na próbkę, ze względu na lubianego artystę albo pod przyszłą inwestycję.
Pokaźna kolekcja, prawda? Macie mniejszą? Żaden kłopot! Każdy z Was może na łamach tej rubryki pochwalić się swoimi komiksami z Image. Wystarczy zdjęcia wysłać na ktymczynski [małpa] gmail.com i czekać. Na pewno odpowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz