niedziela, 12 października 2014

Wasze #20

Obiecana kontynuacja zdjęć od Pawła Deptucha. Dziś będzie nawet większa porcja niż wczoraj, a ja nie przeszkadzam swoim pitu-pitu i od razu oddaję głos bohaterowi tej odsłony rubryki.

Jak już wspomniałem "Invincible" to moje oczko w głowie. W kolekcji posiadam dwa "The Complete Invincible Library" (łącznie 48 numerów - trzeci kiedyś się kupi), w zeszytach serię zbieram od numeru 60-tego, a dzięki pomocy Atom Comics kompletuję te brakujące.

Do tego posiadam osiem okładek wariantowych (do numerów 75, 98, 99 i 100) i podwójny numer 72 z autografem Ryana Ottleya.

Kolejna fotka to dwa numery "Science Doga", postaci, która pojawia się w serii oraz kilka zeszytów z gościnnym udziałem Invincible’a (mój ulubiony to ten ze Spider-manem) + świetny neosurrealistyczny "Sea Bear i Grizzly Shark".

Zestaw zamykają przewodnik po uniwersum Invincible’a oraz serie rozgrywające się w tymże uniwersum, czyli "Atom Eve & Rex Splode", "Brit", "Guarding the Globe" (dwie serie po 6 zeszytów + jedno wydanie zbiorcze), "Invincible Universe" (12 numerów) i "Astounding Wolf-Man". Na focie widać jeszcze magazyn "Sketch", w którym główną gwiazdą był Ryan Ottley oraz komiks "Cloudfall", będący pierwszą próbą Kirkmana w kryminale (zapowiadało się fajnie, ale nie chwyciło).
A tutaj mamy dwie serie, które poznałem dzięki Łukaszowi Mazurowi z Larsenofilii, czyli "Bomb Queen" oraz "Savage Dragon", którego zamierzam zbierać w wydaniach Archive (w kolekcji mam jeszcze nr 175 [jubileusz z originem] i 177 [występ zmutowanego Bin ladena]). Ten drugi tytuł jest dla mnie o tyle ciekawy, że jest źródłem inspiracji dla Kirkmana przy pisaniu Invincible, co stało się dla mnie zauważalne właśnie po jego lekturze.
Już jutro na blogu ostatnia już porcja zdjęć od Pawła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz