czwartek, 9 października 2014

Moje #21

Jak niedawno wspominałem, dziś kolejna porcja komiksów, które niedawno zasiliły moją kolekcję. Jest ich nieco więcej niż się spodziewałem, ponieważ szybciej niż zazwyczaj ATOM Comics zrealizowało moje zamówienie specjalne.

Dziewiąte numery "Umbral" oraz "Protectors Inc.". Ten ostatni niespodziewanie został skrócony do dziesięciu numerów, więc koniec lada chwila.
 Czekałem na ten komiks równie mocna co na "Fatale" od Muchy - pierwszy tom "Southern Bastards" wreszcie na mojej półce.
 I w ramach zamówienia specjalnego kilka numerów pierwszych woluminów serii "WildC.A.T.S.", "StormWatch" oraz "Wetworks".
Chcecie pochwalić się Waszymi zbiorami komiksów od Image? Nic prostszego! Zróbcie zdjęcia i wyślijcie je na ktymczynski [małpka] gmail.com, a już następnego dnia zobaczycie je tu na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz