czwartek, 9 października 2014

Linkowisko

Już kilka dni po premierach "Fatale", kolejnych "Żywych Trupów" oraz mojego ulubionego "Sex", a Internet bardzo nieśmiało pisze o czymkolwiek, za wyjątkiem tego pierwszego tytułu. Mimo to, dzisiejsza edycja "Linkowiska" jest całkiem hojnie obdarzona. Pojawi się bowiem aż dziewięć odnośników, a jeśli coś pominąłem, wystarczy dać znać w komentarzach.
  • Pierwszy tom "Fatale" doczekał się już pięciu recenzji. Oprócz tej mojego autorstwa, znalazłem także teksty na Kolorowych Zeszytach, Gildii Komiksu, blogu Bullets are the Beauty i Gazecie Prawnej. Ten ostatni tekst jest... no cóż, jest to jedna ze zdecydowanie najdziwniejszych recenzji jakie ostatnio widziałem.
  • W ostatnim "Linkowisku" Jan Sławiński podesłał w komentarzu odnośniki do swoich tekstów o Image Comics. Są to jego opinie o "Sadze", "Severed" oraz "The Strange Talent of Luther Strode". Polecam wszystkie trzy.
  • Serwis "Czas na Komiks" zrecenzował pierwszy numer "Low".
  • I na koniec polecanka. Jeszcze zanim zrobiło to DCMultiverse, także i inna strona przekształciła się w bloga. Jest to Deadpool Homepage i robi go mój znajomy. Naturalnie polecam zaglądać tam częściej, a i Bartkowi życzę nieco większego zapału niż dotychczas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz