poniedziałek, 12 maja 2014

Szafa recenzuje "Rat Queens" i inne linki

"Szafa z komiksami" znów zajęła się pozycją z logo Image na okładce. Tym razem jest to pierwszy tom "Rat Queens", który z niewiadomych przyczyn nie chce mi się wkleić w tego posta, więc zachęcam do bezpośredniego nabijania licznika wyświetleń. Wystarczy że klikniecie TUTAJ.

Postanowiłem także, że co jakiś czas będę publikować posta z linkami do tekstów na temat komiksów z Image Comics, do których uda mi się dotrzeć. Oczywiście zachęcam Was do podsuwania mi ich, ponieważ internety są długie i szerokie, więc wszystkiego nie ogarnę.
  • Na blogu PulpWarsaw autor w kilku zdaniach pisze o "Nailbiter" oraz "Southern Bastards". Obu jeszcze nie czytałem, więc się nie odniosę.
  • Blog Coś z Zupełnie Innej Beczki opublikował kolejną odsłonę cotygodniowego przeglądu przeczytanych komiksów. Wśród nich dziewiąty numer "Ghosted".
  • Anonimowy Grzybiarz przypomina swój niedługi tekst o pierwszej miniserii z Lutherem Strode.
  • Dwie kolejne recenzje wydanego przez Muchę komiksu "Severed: Pożeracz Marzeń". Pierwsza pochodzi ze strony Gazety Prawnej, a druga z Paradoksu.
  • Doszukałem się także dwóch recenzji dziewiętnastego tomu "Żywych Trupów". Ponownie klikamy na stronę Paradoksu, a potem na Onet. Jeśli utrzymam swoje obecne tempo, to moja opinia pojawi się w okolicach marca przyszłego roku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz