niedziela, 18 maja 2014

Okładka tygodnia #20

Po weekendowych zajęciach wracam wreszcie do nadrabiania wpisowych zaległości. Zacznę oczywiście od kolejnej odsłony "Okładki tygodnia", która to dziś dobija już do dwudziestej odsłony. Inna sprawa, że tym razem wybór trzech najlepszych okładek był utrudniony, ponieważ w minioną środę Image wydało stosunkowo niewiele komiksów.
Starlight #3 (cover B - Francavilla) - prace tego artysty kojarzą mi się niemal wyłącznie z komiksami utrzymanymi w stylistyce noir, gdzie pan Francesco sprawdza się idealnie. Nowa seria Marka Millara teoretycznie więc zupełnie nie powinna mu leżeć, ale szybko okazało się, że byłem w błędzie. Francavilla znów dał radę i stworzył okładkę, która z powodzeniem mogłaby być plakatem filmowym.
Shutter #2 (cover A - Del Luca) - o ile historia przedstawiona w dotychczas opublikowanych numerach tej serii jakoś mnie nie zachwyciła, o tyle okładki są całkiem przyjemne. Główny wariant drugiego numeru przykuł moją uwagę głównie dzięki fajnej mieszance kolorów, a także z powodu trzech tajemniczych postaci, które na niej się pojawiają. Cover zdecydowanie zachęcił mnie do sięgnięcia po komiks, więc idealnie wywiązał się ze swojego zadania.
Mice Templar IV: Legends #10 (cover A - Oeming) - Nie pierwszy raz okładka z tego cyklu ląduje w tym zestawieniu, lecz po raz kolejny właściwie tylko dzięki wyjątkowo słabej konkurencji. Bardzo pasują mi "mysze" rysunki Oeminga, które połączone z ciekawym sposobem kolorowania sprawiają, że trudno się do tej okładki nie uśmiechnąć. Moim zdaniem jest to zdecydowanie najlepszy cover z minionego tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz