niedziela, 18 maja 2014

Moje #16

W ostatnich tygodnia moja kolekcja komiksów Image nie poszerzyła się znacząco. Z tego co widzę, z powodu mojego stopniowego odchodzenia od kupowania zeszytów. kolejne odsłony rubryki "Moje" znacząco bardziej rozbudowane już nie będą. Ale jako że chwalić się lubię, kończyć z nią nie mam zamiaru. Ostatnio moją kolekcję uzupełniły:

Protectors Inc. #6 oraz Umbral #6: w obu przypadkach są to końcówki pierwszych story-arców i tylko w przypadku tego drugiego tytułu mogę śmiało napisać, że są to dobrze wydane pieniądze.
Lazarus #8 oraz Ten Grand #9 - tu z kolei dobry poziom zostaje zachowany, co może mnie tylko cieszyć. Seria Rucki i Larka jak zwykle z interesującą tylną stroną okładki.
Nowhere Men vol. 1 - zakup wywołany nominacjami do nagrody Eisnera. Zapewne już wkrótce pojawi się recenzja.
Pamiętajcie, że cały czas możecie wysyłać zdjęcia swojej kolekcji komiksów Image. Teraz jednak macie na to dwa sposoby. Fotki wysyłajcie na ktymczynski@interia.pl lub za pośrednictwem Facebooka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz