poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wasze #17

Dość niespodziewanie na moim mailu wczoraj pojawiła się porcja zdjęć nadesłana przez mojego imiennika. Krzysztof o tyle ułatwił mi pisanie dzisiejszej odsłony tej rubryki, ponieważ sam napisał opisy poszczególnych zdjęć. Możecie je zobaczyć poniżej.

Komiksy kupione w USA, pochodzące z kartonów z przecenionymi wydawnictwami. Czasami łatwo było je znaleźć, czasami trochę trudniej. Jakoś te komiksy "za dolara" nie mają szczęścia do alfabetycznego segregowania.
Po przeczytaniu run'u Warrena Ellisa nabrałem ochoty na poznanie początków StormWatch. Źródło Allegro + USA
(chyba) Kompletny run W. Ellisa, w wydaniach zbiorczych ale treść ta sama co zeszyty :). Źródło Czechy + USA.
 Komplet Deathblow #1-16. Miałem na liście zachcianek komiksy Tim'a Sale i Barrego Windsor-Smitha, gdy zobaczyłem zestaw ze zdjęcia, długo się nie zastanawiałem. USA
 Bieżące Image - jestem fanem dzieł Bill'a Sienkiewicza, kolekcjonuję więc to co tworzy na bieżąco. Źródło Atom Comics
I jak zwykle na koniec przypominam, że każde z Was może wysłać mi zdjęcia swoich komiksów. Odpowiedni adres mailowy to ktymczynski@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz