sobota, 28 marca 2015

"Lazarus" - konkurs

Wczoraj do mojego mieszkania zapukał kurier i przyniósł oczekiwaną paczkę od wydawnictwa Taurus. W niej znajdowały się dwa egzemplarze tego oto komiksu:
Jeśli czytaliście moją recenzję, wiecie już że mam swoje wydania zeszytowe, którym pozostanę wierny. Dlatego też macie dużą szansę zgarnąć jeden z tych dwóch egzemplarzy. Wystarczy że każdy chętny odpowie na jedno proste pytanie:

Dlaczego to właśnie Tobie mam wysłać pierwszy tom "Lazarusa"?

I żeby nie było jak poprzednio, króciutki regulamin konkursu. Odpowiedzi wysyłać możecie do piątku 3 kwietnia włącznie na adres mailowy ktymczynski[małpa]gmail.com. Muszą one składać się co najmniej z dwóch zdań i minimum 100 znaków. Możecie pisać prawdę, zmyślać lub generalnie popuścić wodze fantazji, lecz nie odbiegajcie od tematu. Pamiętajcie jednak że oceniać będę to tylko ja, więc wszystko ostatecznie i tak zależy od mojego "widzimisię" :)

Zwycięzcy otrzymają nagrody już po świętach. Fundatorem nagród jest oczywiście wydawnictwo Taurus Media.

Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Czas, start :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz