poniedziałek, 17 listopada 2014

Linkowisko, edycja debiutancka

Nie minął nawet tydzień od poprzedniej edycji "Linkowiska", a ja już uzbierałem kolejną porcję tekstów na temat komiksów z Image. Tym razem jednak podrzucę odnośniki do dwóch miejsc, których dotąd tutaj nie linkowałem, stąd taka, a nie inna nazwa dzisiejszej odsłony.
  • Na początek znany już Wam (mam nadzieję) blog Anonimowego Grzybiarza, który dość krótko opisał swoje wrażenia po lekturze "Chew". Klikamy TUTAJ.
  • "Sex" ewidentnie podzielił czytelników. Jak zapewne pamiętacie, ja należę do przeciwników tej historii, ale znaleźć można i całkiem pozytywne recenzje. Aleja Komiksu do nich nie należy, ponieważ w swoim tekście wyrazili się bardzo niepochlebnie o dziele duetu Casey/Kowalski.
  • Pierwszy debiut dziś to magazyn KZet, który jakiś czas temu przeszedł gruntowną modernizację. Obecnie tak jak ich strona mi się nie podobała, tak teraz nie podoba mi się bardziej. No ale wrzucili recenzję pierwszego tomu "Lazarus", którą możecie przeczytać TUTAJ.
  • Natomiast drugi debiut to blog "Piszę o komiksach", który chyba jeszcze do końca się nie zbudował. Przynajmniej forma prezentowania poszczególnych tekstów średnio mi pasuje (dużo zbędnych enterów, niepotrzebnie wyśrodkowany tekst, brak możliwości komentowania). Niemniej będę śledzić postępy. Zwłaszcza że jest nadzieja na recenzje komiksów Image, takich jak ta dotycząca pierwszego tomu "Southern Bastards". Znajdziecie ją TUTAJ.
Na dziś to tyle, kolejne "Linkowisko" pojawi się pewnie już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz