sobota, 7 listopada 2015

Ruszył styczniowy preorder na ATOM Comics

Trochę się zagapiłem, więc najwyższa pora nadrobić zaległości. Tak więc oto na łamach Image Comics Journal lądują dziś zaległe polecanki z najnowszego preordera na ATOM Comics, którego całość możecie znaleźć w tym miejscu.

Zaczniemy od zeszytów. Na dobry początek wspomnę o kilku komiksach, które kończą się, udają się na przerwę lub z niej w styczniu powracają. Wśród nich jest "The Beauty" oraz "Plutona" - oba te komiksy zdecydowanie warte są Waszej uwagi. Co wraca? "Bitch Planet", niezmiennie interesujące "Injection", cały czas ślicznie rysowane "Low" i wreszcie jeden z najmocniej promowanych tytułów ostatnich dni - "Nowhere Men".

Ale nie zapominajmy o nowych tytułach. "Cry Havoc" to nowy tytuł bardzo lubianego przeze mnie Simona Spurriera, więc musiałem o nim wspomnieć. Równie ciekawie zapowiada się "Pencil Head" - nowy tytuł autorstwa Teda McKeevera. Lecz mój wzrok i tak zdecydowanie najmocniej przykuwa "Prophet: Earth War" - długo wyczekiwane dokończenie genialnej sagi Brandona Grahama.

Warto wspomnieć także o 150 numerze "The Walking Dead", gdzie z pewnością doczekamy się kolejnych ważnych wydarzeń.

Przejdźmy wreszcie do wydań zbiorczych. Tu ponownie doszukać możemy się kilku wartych Waszej uwagi komiksów. Część z pewnością powie, że premierą miesiąca jest wydanie zbiorcze "Nameless" w wersji HC, lecz ja wskażę Wam kilka pozycji, które przynajmniej dla mnie są znacznie bardziej interesujące. Zacznę od czwartego tomu "Lazarusa", następnie wspomnę o drugiej odsłonie "Trees" i wreszcie zatrzymam się przy drugim już wydaniu deluxe serii "The Manhattan Projects". Na deser dorzucę jeszcze kolejna odsłonę "The Wicked and the Divine".

Są tu jacyś fani "Sagi"? Głupie pytanie, oczywiście że są. Dla Was więc interesującą pozycją może być koszulka z grafiką płonącego serca. Wersja męska oraz damska. Pamiętacie kto nosił taką w komiksie?

Na dziś to tyle z mojej strony. Polecanki z kolejnego preordera postaram się zrobić już bez poślizgów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz