środa, 15 lipca 2015

Zapowiedzi Image na październik 2015

Szykują się spore wydatki dla części z Was. Image Comics dosłownie kilkanaście godzin temu opublikowało swoje zapowiedzi na tegoroczny październik. Nie dość, że to właśnie wtedy odbywa się Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi, to jeszcze po drugiej stronie oceanu ukazać ma się kilka wartych uwagi komiksów. Pełna lista zapowiedzi znajduje się TUTAJ, zaś poniżej telegraficzny skrót mojego autorstwa.
Dla mnie największym plusem październikowych zapowiedzi jest wyczekiwany start "I Hate Fairyland" Skottiego Younga, po którym to nie spodziewam się zbyt wielkiej głębi scenariusza (ani nawet... jakiejkolwiek). Jestem za to przekonany, że będziemy mieli do czynienia ze śmieszną i świetnie narysowaną historyjką, oczywiście pod warunkiem, że lubicie styl tego rysownika.

Tylko niewiele ustępuje mu "Paper Girls" czyli nowy komiks ze scenariuszem Briana K. Vaughana z rysunkami Cliffa Chianga. Tu nie ma żadnych wątpliwości, że będziemy mieli do czynienia z dużym hitem sprzedażowym. Czy poziom historii będzie równie udany? Nie wątpię.

Październik będzie także miesiącem startu kilka niedawno ogłoszonych tytułów. Nie chcę się tu dziś nad tym rozwodzić, więcej miejsca poświęcę im zapowiadając kolejny preorder na ATOM Comics.
To samo tyczy się wydań zbiorczych, wśród których chyba najmocniej wybija się "Injection". Napisałem tu "chyba", ponieważ prawdę powiedziawszy nie miałem okazji zapoznać się jeszcze z tym tytułem. Czy przegapiłem dobra lekturę? Piszcie w komentarzach :) Będzie to jeden z pięciu trejdów, które w październiku ukażą się się w cenie 9,99$.

No dobra, "Kaptara vol. 1" ma na okładce 9,98$, ale i tak to doliczyłem ;)

Moje zakupy wyglądać będą następująco: "I Hate Fairyland #1", "Paper Girl #1", "Plutona #2", "Copperhead vol. 2" oraz "Low vol. 2". Chociaż w przypadku tego ostatniego spodziewam się pewnych opóźnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz