sobota, 6 czerwca 2015

Rozwiązanie konkursu z "Chew #2"

Parę dni temu zakończył się konkurs, w którym do wygrania był ufundowany przez Mucha Comics drugi tom serii "Chew". Sprawdźmy zatem kto przysłał mi odpowiedź, która najmocniej przypadła mi do gustu.
Przypominam, że Wasze zadanie polegało na wymyśleniu idealnego partnera dla Tony'ego Chu. Muszę przyznać, że pomysłowość niektórych osób bywała bardzo zaskakująca. Mnie osobiście najmocniej spodobała się odpowiedź przysłana przez Sebastiana Wilicha, który przysłał mi taką oto wiadomość.

"Wymyśliłem takie coś: partnerem Tony'ego Chu jest człowiek-korzeń, który stopami potrafi wypuścić korzenie, mniej więcej takie jak drzewa, i dzięki temu jest w stanie odtworzyć wszystko co ziemia w danym miejscu zarejestrowała. Zawsze nosi sandały, żeby móc te korzenie wypuścić swymi gołymi stopami. Utrudnieniem jego są miejsca gdzie ziemia jest piaskiem, krainy lodowe lub miejsca gdzie trudno się przebić korzeniom. A jak już te korzenie wypuści, to rożne rzeczy może odczytać, trochę coś nawet jak datowanie metodami fizycznymi typu metoda datowania węglem C14 itd ;)

Mógłby się on nazywać Profesor Dendron czy coś w tym stylu ;)".

Sebastianowi serdecznie gratuluję, nagroda zostanie wysłana możliwie jak najszybciej.

Chciałbym jeszcze wyróżnić pomysł Łukasza Iwanickiego, który naprawdę z chęcią nagrodziłbym, gdybym miał nieco szerszą pulę nagród. Gdy zaproponowana przez Ciebie postać skrywała jakiś mroczny sekret lub niezwykłe zdolności, to Ty zająłbyś pierwsze miejsce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz