środa, 19 lutego 2014

Zapowiedzi Image na maj 2014

Odrobinę wcześniej niż miesiąc temu pojawiły się zapowiedzi Image Comics. W maju możemy spodziewać się sześciu nowych tytułów (wśród nich "MPH", "Nailbiter" czy "C.O.W.L."), dziesięciu wydań zbiorczych (w tym "Black Science vol. 1" w specjalnej, niższej cenie), ostatniego numeru "Fatale" oraz jubileuszu na łamach "Witchblade".
Dwa największe hity wydawnictwa Image rozpoczną w maju nowe story-arci. "Saga" reklamuje się słowami "New planet, new adversaries, and a very new direction, all from the same old Hugo Award-winning team", natomiast "The Walking Dead": "In the aftermath of "ALL OUT WAR" we discover...A NEW BEGINNING". Interesująca jest okładka tego drugiego, która wygląda tak:
Zabraknie jednak sporej części regularnie wydawanych tytułów. Bardzo mocno dotknęło to mnie, ponieważ w maju ukażą się tylko dwa z siedmiu zamawianych przeze mnie tytułów i nie dorzucę do tego żadnego wydania zbiorczego. Moje zakupy więc wyglądać będą następująco: "Ten Grand #11" oraz "The Sidekick #7".

Z pełną lista zapowiedzi Image na maj możecie zapoznać się klikając TUTAJ

1 komentarz:

  1. Niezwykle cieszy powrót Sagi, jak dla mnie najlepszego tytułu obecnie na komiksowych półkach.

    Lokus - bardzo podoba mi się pomysł na blog, czytam go od jakiegoś czasu i będę go z pewnością śledził dalej.

    Carter (może mnie pamiętasz z DCM)

    OdpowiedzUsuń