niedziela, 9 lutego 2014

Okładka tygodnia #6

Jak w każdą niedzielę, tak i dzisiaj pojawia się szósta już odsłona "Okładki tygodnia". Spośród komiksów wydanych w minioną środę do gustu najbardziej przypadły mi dwa covery. No ale trzeba było wybrać trzy i tu właśnie pojawił się problem. Ostatecznie podium zamyka...
3. Apocalypse Al #1 (cover B) - nie jest to jakaś wybitna okładka, ale spośród tych zaprezentowanych przez Image w mijającym tygodniu, ta akurat jest całkiem fajna. Zasługi przypisać trzeba Ryanowi Sookowi, którego znam głównie z klimatycznych prac dla Dark Horse. Zresztą to nie pierwszy raz, gdy wariantowe okładki okazują się znacznie ciekawsze niż te główne.
2. Drumhellar #4 - poszczególne okładki tej serii mówią czytelnikowi "kup mnie, jestem naprawdę porąbanym komiksem". Tak jest i tym razem, lecz bynajmniej nie mam zamiaru robić z tego zarzutu. Wręcz przeciwnie, Riley Rossmo tymi nietypowymi i, nie boję się użyć tego zwrotu, dziwnymi coverami przykuwa uwagę i intryguje. Ja się dałem złapać.
1. Lazarus #6 - Michael Lark po raz kolejny więcej ukrywa niż pokazuje, ale i tak zdobywa laury zwycięzcy w dzisiejszym zestawieniu. Chociaż na okładce nie widzimy wiele, to jednak bije od niej mnóstwo emocji. Począwszy od zwątpienia, a na sile kończąc. Nie każdy artysta dałby radę stworzyć tak interesującą okładkę.

Kolejne zestawienie, jak zwykle, już za tydzień.

2 komentarze:

  1. Lark jak zwykle perfekcyjny. Spodobała mi się również okładka do piątego numeru "Secret". Zamysł prosty, ale ma w sobie niezaprzeczalny urok i klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można by jeszcze do posta dodać link z okładkami wszystkich wydanych w tygodniu zeszytów. Na stronie głównej Image jest to ładnie przedstawione: https://www.imagecomics.com/comics/new-releases/1
    A wracając do tematu, mi się całkiem ładna wydaje okładka do 34 zeszytu Artifacts.

    OdpowiedzUsuń