czwartek, 15 stycznia 2015

Skottie Young rysuje warianty dla Image

Trudno chyba znaleźć drugiego twórcę komiksowego, który w ostatnich kilku latach stałby się tak duża gwiazdą jak Skottie Young. Jego tak zwane "baby variants" prezentujące bohaterów Marvela w wersji znacznie odmłodzonej znane są każdemu przeciętnemu zjadaczowi komiksowego chleba. Jako że sam jestem ich fanem, gdy tylko dowiedziałem się że Young stworzy wariantową okładkę do "Spawn #250" zamówiłem ją w ciemno. Dziś wreszcie dowiedziałem się, jak wyglądać będzie owa okładka.
 Ponadto Young opublikował swój cover B do komiksu "Sinergy #5"

1 komentarz:

  1. O, po przeczytaniu tytułu miałam cichą nadzieję na nieco więcej tych okładek. Z chęcią zobaczyłabym więcej tytułów w jego wykonaniu. W każdym razie, zarówno Sinergy jak i Spawn wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń