sobota, 17 stycznia 2015

Moje #25

I kolejna paczka od ATOM Comics przybyła w me skromne progi. I jak przystało na bohaterkę 25 odsłony rubryki "Moje", musiała być całkiem okazała. Zapraszam więc do rozwinięcia posta, ponieważ trochę tego chwalenia się będzie.

Zeszytówki reprezentowane są przez "Lazarus #14" oraz ostatni, dwunasty numer "Ten Grand".
Wydania zbiorcze to naturalnie "Saga vol. 4" oraz na pewno nie mniej długo wyczekiwane przeze mnie "The Manhattan Projects vol. 5".
Czas na archiwalia. To co mnie mocno ucieszyło, to skompletowanie całej pierwszej serii "Wetworks", właściwie stosunkowo niewielkim kosztem.
 
 
 
 
Do mojej kolekcji wpadły także inne perełki. W tym dwa numery "StormWatch vol. 1". Tym samym zostały mi dwa do skompletowania całego woluminu.
Także i potężny już zbiór komiksów z "WildC.A.T.S. vol. 1" w tytule delikatnie się poszerzył. Dzięki ATOMowi mam już 49 zeszytów pierwszej serii z 52.
I na deserek: SPOILER dotyczący tego, co w najbliższych tygodniach znajdzie się na tapecie w rubryce "Z archiwum Image".
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz