wtorek, 13 stycznia 2015

Image Expo 2015: Brian Buccelatto o swoim nowym projekcie

Już w innym miejscu krótko podsumowując zapowiedzi, które pojawiły się na tegorocznym Image Expo, nowy projekt Briana Buccelatto określiłem jako jeden z niewielu, po który sięgać nie mam zamiaru. Twórca ten nigdy nie zachwycił mnie żadną swoją solową pracą, a i opis "Sons of the Devil" jakoś nie rusza zbyt szczególnie. Nie wiem czy macie podobnie jak ja czy wręcz przeciwnie, dlatego poniżej znajdziecie kilka informacji, które padły w wywiadzie dla serwisu CBR.
"Sons of the Devil" to projekt, który zbierał na siebie fundusze na początku roku 2014, oczywiście przy pomocy Kickstartera. Komiks opowiadać ma historię Travisa Crowe, który jest synem lidera pewnej sekty. Chłopak nie ma o tym pojęcia i tak samo nie jest świadom tego, że jego ojciec zaplanował dla niego wielką rolę w swym misternym, ocierającym się o piekielne siły planie.

Buccelatto po zebraniu funduszy na Kickstarterze poprosił swojego dobrego znajomego Kyle'a Higginsa (scenarzystę "C.O.W.L.") o podrzucenie kilku próbek Ericowi Stephensonowi. Ten wyraził zainteresowanie wydaniem "Sons of the Devil", a z czasem okazało się, że projekt planowany początkowo jako miniseria, z czasem ewoluował i obecnie zyskał już status serii ongoing. Buccelatto stwierdził, że czuł się jakby siadał do pisania scenariusza dwugodzinnego filmu, a wyszedł mu cały sezon dla serialu.

Główny bohater "Sons of the Devil" - Travis Crowe - to chłopak po przejściach i trudny w bliższych relacjach. Ma dobre serce, ale zarazem często daje się sprowokować i nie unika bójek. Jednocześnie komiks oferować ma flashbacki z przeszłości jego ojca, który spłodził dziewiątkę dzieci. Buccelatto zapewnia, że poznamy wszystkich braci i siostry Travisa, lecz nie każde z nich zaliczy dużą rolę. Scenarzysta podkreśla, że wątki związane z życiem rodzinnym będą bardzo ważnym elementem fabuły każdego numeru "Sons of the Devil".

Co prawda autorem rysunków jest Toni Infante, ale za wygląd większości postaci odpowiada Jennifer Young - pani edytor komiksu.

"Sons of the Devil" zadebiutuje wiosną tego roku. Brian Buccelatto ma nadzieję, że pomimo ogromnego wyboru świetnych tytułów w ofercie Image, także i jego komiks znajdzie grono wiernych czytelników.

2 komentarze:

  1. Też mam lekkie obawy co do Buccelatto ale z drugiej strony czytałem tylko jego korpo prace i może będzie jak z Higginsem, którego komiksy w DC mnie nudziły a autorskie C.O.W.L. wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat sięgnąłem po C.O.W.L. z racji tego, że tak jak nie cierpię Nightwinga, tak serię Higginsa czytałem z chęcią.

      Usuń