poniedziałek, 18 listopada 2013

Moje #2

Dziś dotarła wreszcie do mnie wyczekiwana paczka z Atom Comics, co jest oczywistym powodem do stworzenia drugiej odsłony cyklu "Moje". Tak więc w dniu dzisiejszym moje zbiory zasiliły następujące pozycje:

Umbral #1 oraz Protectors Inc. #1 - dwie premierowe pozycje lubianych przeze mnie twórców. Oczekiwania są spore, zwłaszcza wobec tego pierwszego.

Reality Check #3 i Three #2 - nowe odsłony dwóch miniserii, które kupiły mnie od samego początku. Polecam zwłaszcza dzieło Kierona Gillena.

Ten Grand #5 i The Manhattan Projects vol. 3 - obok jedynego w tym miesiącu wydania zbiorczego kolejny zeszyt bardzo interesującej serii J. Michaela Straczynskiego. Ciekawe jak poradzi sobie jej nowy rysownik?

I na deser gadżet okołokomiksowy - Lying Cat t-shirt. Wygląda na sporą, ale to jedynie rozmiar L

Przypominam, że także i Wy możecie chwalić się swoimi zbiorami komiksów z Image. Cykajcie fotki i wysyłajcie na ktymczynski@interia.pl. Opublikuję wszystko co otrzymam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz