czwartek, 23 stycznia 2014

Zapowiedzi Image na kwiecień 2014

Są już dostępne zapowiedzi Image Comics na kwiecień tego roku, które odrobinkę przespałem. Podobnie jak nieco ponad miesiąc temu, tak i dziś notkę o nich rozpocznę od umieszczenia linka. Całość marcowej oferty wydawnictwa Image możecie poznać klikając tutaj.
Na kwiecień przygotowano całkiem sporo nowości, lecz chyba tylko "Southern Bastards" Jasona Aarona budzi naprawdę duże emocje i można je określić jako mocno oczekiwany tytuł. Oprócz tego za niecałe trzy miesiące zadebiutuje szereg innych pozycji. Wśród nich jest "Shutter", o którym pisałem już kilkanaście słów. Reszta to czteroczęściowa miniseria "The Field" Eda Brissona i Simona Roy'a czy "Dream Police" - kolejny tytuł autorstwa J. Michaela Straczynskiego.Kolejne odsłony doczeka się cykl "'68", a William Harms i Edward Pun zaprezentują swoją cotygodniową miniserię pod tytułem "Shotgun Wedding". Stawkę premier uzupełniają dwa one-shoty: "Genesis" Nathana Edmondsona i "Self-Obsessed" Siny Grace, a także zapowiadany teaserami nowy story-arc w "Invincible".
Na kwiecień Image przygotowuje zaledwie osiem wydań zbiorczych, ale uwierzcie mi na słowo: gdybym miał polecić na przykład tylko dwa z nich, prawdopodobnie eksplodowałaby mi głowa. Wybór jest naprawdę wspaniały.

Oczywiście kilku pozycji zabrakło też w zapowiedziach. Szybki rzut oka sprawia, że zauważamy brak takich tytułów jak: "Witchblade", "The Sidekick", "Aphrodite IX"*, "Elephantmen"*, "Jupiter's Legacy", "Lazarus"*, "Velvet"*, "Pretty Deadly"*, "Rocket Girl", "Saga", "The Manhattan Projects"*, "Sex Criminals", "Rat Queens" i wreszcie "Super Dinosaur". Część z nich swoją nieobecność usprawiedliwia tym, że w kwietniu pojawią się wydania zbiorcze tych serii. Wskazałem je gwiazdką.

Moje zakupy tym razem skromnie. Będą one wyglądać tak: "The Manhattan Projects vol. 4 TP", "Mind the Gap #20", "Protectors Inc. #6", "Ten Grand #10" oraz "Umbral #6". Ta nieco zmniejszona lista wymaga wyjaśnień. Trzy pozycje z Image które zbieram mają w kwietniu przerwę. Ponadto postanowiłem niedawno, że powoli będę odchodzić od kupowania zeszytów na rzecz trejdów. Stąd też od jakiegoś czasu nie biorę nowych pozycji i na część z nich czekam, aż ukażą się zbiorczo.

Wasza kolej. Pochwalcie się w komentarzach planowanymi zakupami z Image.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz