niedziela, 12 stycznia 2014

Okładka tygodnia #2

Ósmego stycznia na półkach sklepowych pojawiło się mnóstwo nowych komiksów. Ich pełną listę możecie znaleźć TUTAJ, a spośród pozycji wydanych przez Image wybrałem dwie, które postanowiłem wyróżnić za ich okładki.

Teoretycznie zwycięzcą w kategorii hit tygodnia powinna być pewna okładka, o której już jakiś czas temu wspominałem. Ostatecznie jednak znalazła się taka, która moim zdaniem jest jeszcze lepsza. Pochodzi z tej samej serii i przyozdabia front "Sex Criminals #3 (2nd printing variant)", jednocześnie pokazując talent Chipa Zdarsky'ego od nieco innej strony.
W mijającym tygodniu nie pojawił się żaden komiks, którego okładka zdecydowanie by mnie odrzuciła. Ostatecznie jednak za najsłabszą uznałem cover pochodzący z "Sheltered #6". Być może wynika to z faktu, że cała ta seria od samego początku do mnie nie przemawia. Jej autorem jest John Christmas.
Oczywiście czekam też na Wasze typy.

4 komentarze:

  1. Mnie osobiście okładka Sheltered #6 zaintrygowała, ale to w końcu kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałem, okładka nie jest zła. Ale w zestawieniu z każdą inną jest moim zdaniem gorsza. Po za tym strasznie nie lubię wylewania na planszę czerwonej farby i dorysowywania reszty ;)

      Usuń
  2. Ja osobiście wolałbym oglądać tylko najciekawsze okładki. Wybieranie brzydkich wydaje mi się niepotrzebne i takie jakieś... wiejące malkontenctwem. Może lepsze byłoby top 3 fajnych okładek? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychylam posta Piotruposza. To bardzo dobry pomysł, i można by zobaczyć więcej ładnych rzeczy :), zwłaszcza gdy jest problem z wyborem tych gorszych.

    OdpowiedzUsuń