niedziela, 16 sierpnia 2015

Linkowisko na niedzielę

Dawno nie było "Linkowiska", prawda? Długo czekałem aż pojawi się wystarczająca ilość materiałów do kolejnej odsłony tej minirubryki, ale udało się. Chociaż przyznać trzeba, że tym razem złamałem nieco swoją zasadę, ponieważ dorzuciłem do tego małego zestawu także pewien artykuł napisany po angielsku. Co tu dużo pisać, sprawdźcie sami.
Co zatem znalazłem? Tak więc:
  • Powyższy obrazek zapowiadał tekst Dominika z bloga "Cyganie w kosmosie", który ukazał się na portalu "Kawerna". Poleca on w nim zapoznanie się z ofertą Image Comics i mam nadzieję, że przynajmniej parę osób przekonał.
  • Dalej mamy coś całkiem świeżego. Ichabod, z którym szalenie lubię się nie zgadzać, wyszedł na moment przynajmniej ze swojego Marvelowego podwórka i napisał kilkanaście zdań o pierwszym numerze "The Beauty". Wyjątkowo podzielam jego opinię :)
  • No i na deser wspomniany już tekst nie "po naszemu". Osoba transpłciowa opisuje swoje przemyślenia na temat postaci komiksowych jej podobnych. Na pierwszy raz poszła Braga z serii "Rat Queens" i naprawdę warto przeczytać ten artykuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz