piątek, 21 sierpnia 2015

Zapowiedzi Image na listopad 2015

Jak zwykle o tej porze miesiąca, jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się zapowiedzi listopadowych komiksów. Image Comics oczywiście nie zrobiło inaczej i już nieco ponad dwa dni temu ujawniło całkiem ciekawy katalog pozycji, które powinny mieć swoją premierę w listopadzie. Okazało się, że przynajmniej dla mnie będzie to nieco lżejszy miesiąc.
Powyżej widzicie okładkę zdecydowanie najciekawiej zapowiadającego się komiksu listopada. Jest nim naturalnie "The Goddamned" duetu Jason Aaron/R.M. Guerra, którzy wspólnie stworzyli już niezapomniane "Scelped". Jestem absolutnie przekonany, że będzie to świetny komiks, lecz nie zainwestuję w niego. To znaczy nie w zeszyty, trejd wezmę właściwie w ciemno.

Z kolei skuszę się na pierwszy numer "Monstress" autorstwa Marjorie Liu oraz Sany Takedy. Co prawda będzie on kosztować niecałe pięć dolarów, lecz dostaniemy w swoje ręce aż 66 stron komiksu bez reklam. Tak więc chyba warto, prawda? Do tego tytułu jestem nastawiony bardzo optymistycznie, ponieważ obie autorki mają już na koncie komiks, który bardzo przypadł mi do gustu. I to z Marvela ;)
Prawdę powiedziawszy tym razem żadne wydanie zbiorcze nie zainspirowało mnie na tyle, by w chwili obecnej chcieć wydać na nie pieniądze. Za dziesięć dolarów ukażą się widoczny powyżej "Spawn: Resurrection vol. 1", "Wolf vol. 1" Alesa Kota oraz chudziutki strasznie "Drifter vol. 2". To oczywiście nie wszystko, ale więcej fajnych rzeczy powyciągam przy okazji ATOMowego preordera.

Na koniec moja lista zakupów: "Black Magick #2", "Descender #7" (cover B!!!), "I Hate Fairyland #2", "Lazarus #21", "Monstress #1", "Paper Girls #2" oraz "Plutona #3".

Źródło obrazków: CBR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz