piątek, 14 sierpnia 2015

Moje #36

Niestety najnowsza dostawa komiksów od ATOM Comics nie obfitowała w szczególnie dużą ilość nowości z Image. Opóźnienia kilku pozycji złożyły się na to, że w moje ręce wpadły jedynie cztery zeszyty. Zdjęcia znajdziecie w rozwinięciu posta.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Na dobry początek kolejne zeszyty serii "Descender" oraz "Sidekick". Ku mojemu smutkowi i przerażeniu zarazem, ten drugi doczeka się jeszcze jednej odsłony. Oczywiście próżno szukać jej w zapowiedziach na najbliższe dwa miesiące i nie wątpię, że w najbliższych również się nie znajdzie.
Kolejny mały zawód tego miesiąca, a więc "Skullkickers #100". Miał znaleźć się w nim pewien fajnie zapowiadający się dodatek - czytelnicy mieli wymyślać co stało się pomiędzy zeszytami 33 i 100 - lecz nie spodziewałem się tego, iż ograniczy się to do kilku wpisów z Twittera. O jedenastym zeszycie "Sex Criminals" nieco więcej w kolejnym poście.
Na dziś to tyle. Jestem przekonany że za miesiąc w moje chciwe łapska wpadnie więcej rzeczy, którymi będę mógł się pochwalić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz