czwartek, 19 lutego 2015

Zapowiedzi Image na maj 2015

Nieco wcześniej niż miesiąc temu wydawnictwo Image opublikowało pełną listę zapowiedzi na tegoroczny maj. Całość do znalezienia TUTAJ, natomiast ja, jak każdego miesiąca, pokrótce opiszę moim zdaniem co ciekawsze kąski.
Maj bęzie kolejnym miesiącem, w którym Image Comics zaatakuje czytelników sporą ilością debiutów. Naliczyłem ich aż siedem, ale z całą pewnością najmocniej wyróżnia się nowa seria Warrena Ellisa, tym razem do spółki z Declanem Shalvey'em. Jest to "Injection" i zalecam zwrócić na ten tytuł szczególną uwagę. Co jeszcze? "Mythic" - nowy komiks Phila Hestera, zadebiutuje ze specjalną ceną dwóch dolarów. Ales Kot - twórca świetnego "Zero" - przedstawia czytelnikom swój nowy projekt, pod tytułem "Material". Wydaje mi się, że na te debiuty powinniście zwrócić największą uwagę.

Ale to nie wszystko. Maj przyniesie nam ostatni numer uwielbianej przeze mnie serii "Peter Panzerfaust", a z nowymi story-arcami powrócą "Trees", "Lazarus", "Rocket Girl" czy "Roche Limit". W zapowiedziach widnieje także jedenasty zeszyt "Rat Queens" - pierwszy z rysunkami Stjepana Sejica.
Zaledwie dziewięć wydań zbiorczych oferuje Image na maj, ale wśród nich prawdziwy hicior - pierwszy tom "Wytches" Scotta Snydera i Jocka. Oczywiście w specjalnej cenie dziesięciu dolarów. Tyle samo kosztować będzie premierowy trejd "ODY-C", ale warto także zwrócić uwagę na ekskluzywne wydanie "Five Ghost".

Moja lista zakupów będzie niezmiennie krótka: "Wytches vol. 1", "Mythic #1" na spróbowanie, a także jak zwykle "Lazarus #17" oraz "Descender #3".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz