niedziela, 2 marca 2014

Moje #12

Zdecydowałem się dziś rano zrobić kilka kolejnych zdjęć swojej kolekcji, by początek marca otworzyć nową odsłoną rubryki "Moje". Dziś skierowałem obiektyw swojego kiepskiego telefonu na półkę z wydaniami zbiorczymi i tym samym niejako zdradzić Wam coś na temat tego, jakich recenzji możecie spodziewać się na blogu. Nie powiem że już wkrótce, ale kiedyś na pewno :P

Haunt vol. 1-3: recenzowanie tego "dzieła" akurat mam już za sobą. Uff...
The Pro oraz Repulse - oba te tytuły to krótkie komiksy, lecz obok obu nie można przejść obojętnie. Drugi to debiut Szymona Kudrańskiego jako scenarzysty.
Happy oraz Rebel Blood - ciekawe zestawienie. Pierwszy to komiks po którym wiele się spodziewałem i strasznie się zawiodłem, natomiast drugi to kompletnie odwrotna historia. O czym pewnie wiecie z recenzji na blogu.
No i na deser co nieco ze świata Spawna. Na razie niewiele, ale są plany na powiększenie tej kolekcji.
Jak zwykle przypominam o rubryce "Wasze", do której możecie spokojnie wysyłać zdjęcia posiadanych przez siebie komiksów z Image. Jak pewnie zauważyliście, już dawno nic nie dostałem. Mój mail to ktymczynski@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz