piątek, 21 marca 2014

Moje #13

W ramach ostatniej dostawy ze sklepu ATOM Comics do mojej kolekcji doszło między innymi pięć komiksów z Image. Oto i one:

Umbral #4 oraz Protectors Inc. #4 - pierwsza z wymienionych pozycji rozkręca się z numeru na numer. Trzecia zbierana przeze mnie seria Straczynskiego z kolei intryguje, lecz nie porywa.
Jupiter's Legacy #4 oraz Three #5 - pierwszy z wymienionych zupełnie nie wyjaśnił mi dlaczego na komiks ten trzeba było czekać pół roku. Miniseria Kierona Gillena z kolei zakończyła się dokładnie tak jak się spodziewałem - wyśmienicie.
End Times of Bram and Ben vol. 1 - nie zdradzę zbyt wiele, ponieważ już wkrótce na blogu pojawi się jego recenzja. Na zdjęciu w towarzystwie jednego z najlepszych moim zdaniem komiksów w historii wydawnictwa DC Comics.
Na chwilę obecną czekam na jeszcze jeden komiks z wydawnictwa Image i gdy tylko go otrzymam, "Moje" ponownie pojawi się na blogu.

Nie zapominajmy o istnieniu rubryki "Wasze" - cały czas czekam na zdjęcia komiksów Image, które stoją na półkach w Waszych domach. Wystarczy je zrobić i wysłać mi na ktymczynski@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz