niedziela, 30 marca 2014

Okładka tygodnia #13

Trzynasta odsłona "Okładki tygodnia" wcale nie jest pechowa. Ba! Jakoś tak dziwnie się złożyło, że dwa z trzech dziś wybranych coverów jest raczej humorystyczna. Być może ma to jakiś związek z faktem, że za oknem jest piękna pogoda, a i na dworze nie robi się ciemno tak szybko. Lecz nie o moich humorach ta rubryka, skupmy się na okładkach, które wybrałem z wydanych w tym tygodniu komiksów.
3. Skullkickers #25 - seria ta od dłuższego czasu parodiuje mniej lub bardziej znane okładki i tym razem pod obstrzałem znalazł się bodaj najbardziej znany cover w historii publikacji Punishera. Wszystko oczywiście podlane zostało sympatycznym, humorystycznym sosem. Mogę się założyć, że zawartość komiksu jest równie udana.
2. Fatale #21 - to wcale nie jest najlepsza okładka w historii tej serii. Mimo wszystko jest w niej coś, co sprawiło iż mocno przypadła mi do gustu. Obie widoczne na niej postacie są ciekawie przedstawione, praktycznie jeden rzut oka wystarczy, by określić ich charakter i relacje. Wszystko Sean Phillips ukazał w bardzo skromnej palecie barw i mimo to wywiązał się ze swojego zadania jak zwykle, czyli po prostu świetnie.
1. Jan's Atomic Heart and the Other Stories - nie dalej jak kilka dni temu wspominałem o tym komiksie, wówczas jeszcze nie wiedząc o tym, że ma bardzo sympatyczną okładkę. Niby pomysł jest prosty - wrzucamy na cover postacie, które są bohaterami komiksów znajdujących się wewnątrz antologii, lecz Simon Roy skomponował ją w taki sposób, że w zasadzie do większości czuje się już na wstępie pewną dozę sympatii. Okładka ta jeszcze mocniej zainteresowała mnie tym komiksem, a właśnie o to miało chodzić. Jak dla mnie bezapelacyjny zwycięzca.

Oczywiście czekam na Wasze komentarze i własne propozycje.

1 komentarz:

  1. Mi w tym tygodniu najbardziej przypadła do gustu okładka trzeciego druku pierwszego zeszytu Black Science, głównie przez skojarzenie z klasycznymi okładkami SF - misz-masz, wszystkiego dużo i nikt nie wie o co chodzi :D
    http://www.tfaw.com/Comics/Profile/Black-Science-1-%283rd-Printing%29___450279

    OdpowiedzUsuń