wtorek, 15 września 2015

Co kombinuje Marc Silvestri?

Pamiętacie jak parę razy napisałem już że Marc Silvestri tak mocno wycofał się z Top Cow, że wydaję się iż rządzi i dzieli tam Matt Hawkins? Od jakiegoś czasu zastanawiałem się dlaczego tak jest. Otóż okazuje się, że jeden z założycieli wydawnictwa Image pracuje nad pewnym tajemniczym projektem. Artysta co jakiś czas na Facebooku publikuje strony, zaś jego fani zastanawiają się nad tym, co to może być? Kilka plansz w rozwinięciu.
Jakiś czas temu pojawiły się plotki jakoby Silvestri miał zilustrować samodzielną historię z Batmanem w roli głównej. Czy są to zapowiedzi tego właśnie komiksu? A może jednak będzie to coś z Top Cow? Wasze typy możecie podawać w komentarzach.

Źródło: Bleeding Cool

3 komentarze:

  1. Wow. Świetnie wyglądają te szkice... Patrząc na projekty Gotham innych artystów, to raczej na pewno będzie coś z Batmanem. Ta sama architektura. http://static.comicvine.com/uploads/scale_medium/0/2532/159759-63892-gotham-city.jpg
    http://batmangothamcity.net/wp-content/uploads/2012/05/gotham-city-police-HQ-2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę Marka Silvertri już od jakiegoś czasu na FB i nic innego jak Batman nie przychodzi mi do głowy. Nie powiem ale nawet na to liczę trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Wam, że nieprzypadkowo dałem ten obrazek z radiowozem. Bo właśnie on mnie zastanawia najmocniej. Niby wszystko podobne do Gotham, ale w komiksach z DC z reguły na wodach policyjnych jest napis GCPD, względnie GPD. I tylko to jedno dzieli mnie od stuprocentowej pewności :)

    OdpowiedzUsuń