środa, 23 września 2015

Ruszył grudniowy preorder na ATOM Comics

Ruszył kolejny preorder na stronie ATOM Comics, a to oznacza że kolejny raz specjalnie dla Was przekopuję się przez ofertę Image Comics, by wyłuskać co ciekawsze kąski, chociaż nie zawsze w przyzwoitej cenie ;)

No bo jak inaczej zainteresować Was tą właśnie statuetką Medieval Spawna? Jej koszt jest ogromny, ale przecież wcale nie oznacza to, że wśród czytelników bloga nie znajdzie się ktoś, dysponujący sporym nadmiarem gotówki :)

Na szczęście wielbicieli niezłych komiksów w bardzo dobrej cenie ucieszy zapowiedziany kolejny rzut zeszytów z cyklu Image Firsts. Ukaże się łącznie dziewięć pozycji w cenie dolara. Polecam zdecydowaną większość z nich.

Grudzień będzie miesiącem, w którym moim zdaniem znacznie ciekawiej prezentują się komiksy dobiegające do swojego końca, niż te rozpoczynające swój żywot. Tu oczywiście mam na myśli ostatnie odsłony "We Stand On Guard" oraz długo wyczekiwane "Where Is Jack Ellis?". Ale premiery również będą. Tą zdecydowanie najbardziej godną uwagi wydaje mi się "Violent" Eda Brissona, którego twórczość bardzo wysoko cenię. Uwagę przykuwa też okładka premierowej odsłony miniserii "Black Jack Ketchum", lecz tutaj zupełnie nie wiem czego się spodziewać.

Gdy już cieszyłem się, że pojawiła się kolejna interesująca mnie odsłona Image Giant Sized Artist's Proof, radości pozbawiła mnie cena. Ja sobie ostatecznie odpuszczę, ale Wy być może sięgniecie po wielkoformatowe wydanie pierwszego numeru "Wytches".

Przejdźmy wreszcie do wydań zbiorczych. Tutaj w oczy rzucają się obydwa tytuły wydane w cenie dziesięciu dolarów, którymi są premierowe odsłony "Starve" oraz "Empty Zone". Czy będą to hity sprzedaży? Konkurencja w samym Image jest duża, wystarczy podać za przykład zapowiedziane na grudzień kolejne tomy "Sex Criminals", "Sunstone", wspomniane już "Where Is Jack Ellis?", długo wyczekiwany przeze mnie "The Manhattan Projects" oraz bardzo przyjemny "Big Man Plans".

Czy jest coś dla wielbicieli bardziej okazałych ywdań? Oczywiście. Tym razem jest to piąty już Omnivore serii "Chew", oczywiście w twardej oprawie.

Serdecznie zachęcam do zakupów i to nie tylko wymienionych pozycji. W ofercie Image każdy z Was znajdzie coś fajnego dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz