środa, 2 września 2015

Linkowisko na początek szkoły

Już od dłuższego czasu nie było "Linkowiska", czas więc to nadrobić. Doszukałem się bowiem trzech tekstów typowo o komiksach z Image oraz jednego słuchowiska, które poruszyło wątek bardzo mocno cenionego przeze mnie tytułu. Szczegóły poniżej.
Co tym razem znalazłem? Oto i wspomniane teksty:
  • Na Muzeum Nietoperzy pojawiła się wspólna recenzja dwóch pierwszych tomów "Sagi".
  • Z kolei Mezotyda konsekwentnie dobrze ocenia "Sex", drugi tom nawet bardziej. Ha! Ja też tak zrobiłem :)
  • Cyganie w kosmosie? Nie, tym razem na Kawernie po raz drugi. I znowu o Image Comics.
  • Zaś 106 odsłona słuchowiska Myszmasz skupiła się między innymi na "Alex + Ada". Do odsłuchania w tym miejscu.
Pamiętajcie, że ja stosunkowo dużo widzę, ale na pewno nie wszystko. Jeśli więc jakiś tekst o dowolnym komiksie z Image mi uciekł, nie krępujcie się i dawajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz