środa, 16 września 2015

Moje #37

Połowa miesiąca za nami, a to oznacza że kolejna paczucha od ATOM Comics wylądowała w moich łapskach. W środku oczywiście kilka rzeczy od Image Comics, którymi za chwilę się Wam pochwalę. Ale najpierw ogłoszenie parafialne, bo chyba znowu się Wam zapomniało.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Tym razem moją kolekcję zasiliły:

Dwa wydania zbiorcze, z których jedno już wkrótce doczeka się recenzji na blogu. Jest nim oczywiście "C.O.W.L. vol. 2". Obok pozycja obowiązkowa, którą jest kolejny tom "Sagi". Chyba nie sądziliście, że mógłbym go sobie odpuścić? :)
Zdecydowanie bardziej świeże zeszyty tym razem reprezentują dwie pozycje. Pierwszą z nich jest dziewiętnasty już "Lazarus", któremu towarzyszy wyczekiwana długo przeze mnie premiera kolejnego komiksu z Image autorstwa Jeffa Lemire. Jest nim "Plutona #1"
Zaś z okazji urodzin ATOM Comics udąło mi się wylicytować od nich na Allegro cztery zeszyty. Nie ukrywam, że najprawdopodobniej nie zagoszczą na długo w mojej kolekcji, ale to nie temat na dziś. w każdym bądź razie są to cztery "jedynki" z okresu minionych kilkunastu miesięcy.
Czas na Was, czekam na Wasze zdjęcia :)

2 komentarze:

  1. Ja z Image dopiero zaczynam i na chwile obecną półeczka z tego wydawnictwa jest w połowie pusta

    OdpowiedzUsuń