niedziela, 20 września 2015

Wasze #31

Znalezione na mailu:

"Cześć,

Przesyłam zdjęcia swojej kolekcji Image do rubryki Wasze :) Jako że trochę się tego uzbierało, to lecą wetransferem.

Kilka słów ode mnie - przygoda zaczęła się stosunkowo niedawno, bo jakieś dwa lata temu. Zaczęło się standardowo, czyli od Sagusi. Trafiłem na nią dość przypadkowo, o ile można jeszcze o tej serii tak powiedzieć ;) Oglądałem akurat na youtubie recenzję Serenity: Leaves on the Wind, która w oka mgnieniu zamieniła się w lawinę superlatyw pod adresem... Sagi :D Później Hickman (East of West) i Brubaker (Fatale) i zaczęło się już na dobre. :)

PS: Pominąłem w zdjęciach moją największą pomyłkę życiową - pierwszy trejd Clone. Do dziś nie wiem jak imidżowcy mogli wydać coś tak dramatycznie słabego.

Mariusz"
 
Zdjęcia w rozwinięciu posta. Dużo ich :)



















Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz