czwartek, 24 kwietnia 2014

Moje #15

Oto doczekaliśmy tej nieciekawej sytuacji, gdy kończą mi się archiwalne materiały do tej rubryki. Poniżej znaleźć możecie dość pokaźną porcję zdjęć zeszytów z czasów początków wydawnictwa Image i jak łatwo zauważyć, wszystko należy do studia WildStorm. Tym samym też wystrzelałem się z komiksów do fotografowania i od teraz "Moje" ukazywać będzie się tylko wtedy, gdy wpadnie mi do kolekcji coś zupełnie nowego. Oznacza to od teraz nie więcej niż jedną, a czasami dwie odsłony każdego miesiąca. Przejdźmy więc do konkretów.

"Wetworks #1" ze specjalną, potrójną okładką
Cała reszta posiadanych przeze mnie zeszytów z pierwszej serii "Wetworks"
"WildStorm Spotlight: Majestic" ze scenariuszem Alana Moore'a
Jedyne dwa posiadane przeze mnie numery "DV8"
4/5 pierwszej miniserii "Union". Numer pierwszy ozdobiono metaliczna okładką.
Kilka zeszytów serii "Backlash", w tym także jej pierwsza odsłona
3/4 antologii "WildStorm!"
I wreszcie kilka zeszytów pierwszego woluminu cyklu "Deathblow", w tym trzy z ilustracjami Tima Sale'a, wówczas zaczynającego swoją karierę
Na dziś to tyle. Pamiętajcie jednak o istnieniu rubryki "Wasze", na łamach której możecie chwalić się własnymi kolekcjami. Wystarczy zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz