wtorek, 8 kwietnia 2014

Moje #14

Oto co po niedzielnym spotkaniu z ludźmi z Atom Comics wzbogaciło moją kolekcję.

Prtectors Inc. #5 oraz Umbral #5 - zwłaszcza ten drugi tytuł z miesiąca na miesiąc robi się coraz bardziej godny polecenia.
 Sidekick #6 oraz Lazarus #7 - seria Straczynskiego nie porywa, ale trzyma mnie przy niej ciekawość zakończenia. Z kolei duet Rucka/Lark ponownie nie zawodzi.
 Ten Grand #8 oraz WildCats: Nemesis #1 - ok, ten drugi tytuł to DC WildStorm, ale jakoś wciąż podświadomie traktuję Dzikie Koty jako Image.
 ...i pozostałe numery WildCats: Nemesis
Saga vol. 3 oraz Rat Queens vol. 1 - marcowe wydania zbiorcze już na mojej półce. Jeden z nich zostanie zrecenzowany jeszcze w tym miesiącu.
Pamiętajcie że i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami. Wystarczy wysłać mi zdjęcia na ktymczynski@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz