sobota, 16 stycznia 2016

Moje #44

Zgodnie z tym, o czym ostatnio wspomniałem, nadszedł czas na kolejną odsłonę rubryki "Moje". Udało mi się bowiem trafić na Allegro kilka niedrogich komiksów Image z czasów początków ich działalności. Odrobinę wzbogaciłem moją kolekcję WildStormu, a także dorzuciłem kilka losowych zeszytów serii, z którymi nie miałem wcześniej wiele styczności (obiecuję nadrobić). Zdjęcia w rozwinięciu posta.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Zaczynam od dwóch zeszytów serii znanych i lubianych na tyle, by ceny ich pierwszych odsłon kosztowały dużo za dużo. "The Darkness vol. 1 #11" oraz "Pitt #5" to pierwsze zeszyty obu tych tytułów, które mam w kolekcji. Uprzedzę pytanie - tak, gdy ten pierwszy publikowała nieodżałowana Mandragora, nie kupowałem go wówczas.
"Youngblood #0" Roba Liefelda był do złapania za 2,50zł. Uznałem więc, że w tej cenie można sięgnąć chociażby po to, aby się pośmiać. Obok "Grifter vol. 2 #2", dzięki któremu znów jestem odrobinę bliżej skompletowaniu wszystkich zeszytów z bohaterami WildCats (do końca działalności WildStormu, żeby była jasność).
No i na deserek - cztery zeszyty serii "Union". Tak naprawdę były dwie o takim tytule i jeszcze muszę ustalić który zeszyt należy do której :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz