piątek, 22 stycznia 2016

Deviacje #9

Jeszcze niedawno twierdziłem co innego, lecz rzeczywistość ponownie pokazała, że moje plany bardzo często upadają zanim uda się je wprowadzić w życie. Moje źródła DeviantArtowych ilustracji wysychają szybciej niż są uzupełniane i jeżeli rubryka utrzyma swój cotygodniowy tryb ukazywania się, za jakiś czas po prostu zabraknie mi rzeczy do pokazywania Wam. Dlatego też postanowiłem, że dzisiejsze "Deviacje" po raz ostatni ukażą się w dotychczasowej formie, zaś kolejna odsłona wyląduje na blogu za 14 dni i w nieco odświeżonej formule.

Tymczasem w rozwinięciu posta ilustracje poświęcone serii "The Maxx", która co prawda obecnie wznawiana jest w barwach wydawnictwa IDW, lecz wcześniej należała do klasyków Image Comics. Wśród nich jest jeden akcent z Polski.
Autor: violencejack666 (Argentyna)
Autorem obu powyższych ilustracji jest NexusDX (USA)
Autor: wywrocki (Polska)
Ilustracja w stylu Pop Art (tak twierdzi opis)
Autor: CORY-MARINO (USA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz