środa, 13 stycznia 2016

Moje #43

I czas na kolejną, świeżą dostawę komiksów od ATOM Comics. Mijający miesiąc przyniósł coś, na co czekałem naprawdę długo. Niemniej wreszcie mogę napisać, iż znalazłem się w momencie, w którym żadna z kupowanych przeze mnie w formie zeszytów serii, nie znajduje się obecnie w stanie zawieszenia czy walki z ogromnymi opóźnieniami :) Wszystko to dzięki opublikowaniu dwunastego i na szczęście ostatniego zeszytu "Sidekicka" Johna Michaela Straczynskiego.

Dostawa może nie za duża, ale w większości są to smakowite kąski. Szczegóły w rozwinięciu.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Zaczynamy od trzeciego zeszytu "Black Magick" oraz dziewiątego już "Descendera". Szykuje się masa zachwytów nad warstwą graficzną :)
Nieprzypadkowo umieszczone na jednym zdjęciu - nowe odsłony dwóch zdecydowanie najlepszych (moim zdaniem oczywiście) serii od Image. Obie ponownie udowodniły, że ich twórcom należy się mały ołtarzyk w domu każdego komiksomaniaka.
Na zdjęciu kupa, a żeby nie było jej tak całkiem smutno, obok dałem coś dla odmiany całkiem przyjemnego. Dzięki temu na zdjęciu znalazł się "Bloodshot Reborn" od wydawnictwa Valiant. Polecam nie tylko w edycji za jednego dolara, bo to zacna lektura.
I na dziś to tyle, lecz "Moje" wróci najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby w międzyczasie pojawiła się także i nowa odsłona "Wasze" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz