poniedziałek, 1 lutego 2016

"The Wicked and the Divine" z szansą na nagrodę GLAAD

Rok temu, gdy pisałem o tej nagrodzie, otrzymałem najbardziej rakotwórczy komentarz ever. Ciekawe jak będzie tym razem? ;) GLAAD Awards to nagrody przyznawane za budowanie pozytywnego wizerunku mniejszości seksualnych w mediach i popkulturze. Jedną z kategorii, w jakiej przyznaje się to wyróżnienie jest komiks i szansę na zwycięstwo na pewien tytuł z oferty Image Comics.
Jak widać powyżej, w tym roku nominację otrzymało "The Wicked and the Divine" Kierona Gillena i Jamiego McKelvie, które rywalizować będzie z dwoma tytułami DC Comics ("Midnighter" oraz "Harley Quinn"), a także po jednym Marvela ("Angela: Queen of Hel") oraz Boom! Studios ("Lumberjanes", druga nominacja z rzędu).

Przypomnę, że w zeszłym roku zwyciężyło "Rat Queens" Kurtisa J. Wiebe.

Źródło: Comic Alliance

3 komentarze:

  1. Konkurencja dość mocna ("Midnighter" i "Lumberjanes", dużo dobra), ale mam nadzieję, że wygrają. Chyba jeszcze w żadnym komiksie nie widziałam takiej ilości reprezentacji LGBT, także trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusicku, zobaczyłem że ktoś tu dodał komentarz i już się bałem, że znowu jakiś piewca jedynej-słusznej orientacji przyszedł mnie poobrażać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dobrze pamiętam tamte posty to jedyną osobą jaką obrażał był on sam ;)

      Usuń