czwartek, 15 października 2015

Moje #39

Festiwalowa kupka komiksów nie zdążyła jeszcze się zniwelować, a tymczasem już musiałem biec do paczkomatu odebrać przesyłkę od ATOM Comics. Co się do niej załapało? Odpowiedź jak zwykle w rozwinięciu posta.

Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Tym razem moją kolekcję zasiliły:

Pierwsze numery nowych serii: "Paper Girls" oraz "I Hate Fairyland". Obie bardzo długo przeze mnie wyczekiwane. Do kompletu druga odsłona miniserii "Plutona".
Wydania zbiorcze w tym miesiącu reprezentowane są przez pierwszy tom "Bitch Planet" oraz "Self-Obsessed", które to może okazać się bardzo zacną lekturą.
Znalezisko w kiermaszu ustawionym w centrum Katowic. Doszukałem się tam kartonu z klasycznymi komiksami od TM-Semic, a wśród nich komplet "WildC.A.T.S.". Jako że brakowało mi trzech zeszytów, a czwarty posiadałem w stanie "śmierci klinicznej", skorzystałem z niewysokich cen.

4 komentarze: