środa, 22 marca 2017

Zapowiedzi Image na czerwiec

Tak jak wczoraj przeczuwałem, pojawiły się pełne zapowiedzi Image Comics na tegoroczny czerwiec. Jak zwykle nieco mocniej pochylę się nad nimi przy okazji startu najnowszego preorderu na ATOM Comics, ale powiem szczerze - jest naprawdę nieźle. Klikajcie w poniższy obrazek, żeby sprawdzić szczegóły.
http://www.cbr.com/image-comics-solicitations-for-june-2017/
Moje zakupy nie prezentują się zbyt okazale, ale wszystko to przez to, iż postanowiłem jakiś czas temu powoli odchodzić od kupowania zeszytówek na rzecz wydań zbiorczych. Tak więc na listę zakupów lecą: "Black Magick #6", "Horizon #12", "I Hate Fairyland #13", "Paper Girl #15" oraz "The Wicked + The Divine vol. 5".

2 komentarze:

  1. Tokyo Ghost complete deluxe edition dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tokyo ghost kupiłem niedawno w dwoch tpb :(
    Dobrze, że cenowo chociaż wyszło spoko.

    Widzę, że head lopper wychodzi dalej - przyjemny komiks. Mam nadzieję, że będzie recenzja pierwszego trejda na blogu.

    OdpowiedzUsuń