niedziela, 26 marca 2017

Moje #60

Okrągła cyferka w nazwie posta, lecz odsłona bardzo skromna. Zawitałem wczoraj na Krakowski Festiwal Komiksowy, gdzie odebrałem ze stoiska ATOM Comics raptem dwa komiksy.

Były to "Outcast #25" w wersji wariantowej, który miałem już otrzymać w ostatniej paczce, lecz do sklepu przysłano uszkodzone kopie. Tym razem wszystko jest już ok. Do tego najnowszy numer "Descendera" w ostatniej środy, który przypomniał mi, że zapomniałem dodać posta "Image wydaje". No cóż, będzie następnym razem ;)
Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz