czwartek, 12 maja 2016

Wasze #35

Jejku, jejku. Po pięciu miesiącach przerwy wreszcie ktoś odważył się przysłać zdjęcia swojej kolekcji. Tym razem zrobił to sam Hubert Ronek - twórca komiksów takich jak "Jestem Bogiem" czy "Historia Prawdziwa". W jakim tytule gustuje (chyba) najbardziej? Zdjęcia znajdziecie w rozwinięciu posta.

Ja zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi zbiorami komiksów Image. Wystarczy zrobić fotki i wysłać ją na ktymczynski[malpa]gmail.com

"Czołem.

Po nowej znajomości ;) przesyłam fotki części moich zbiorów Image (do czego zbierałem się już od dawna). Tym razem tylko to, co ze Spawnem - może kogoś zainteresuje - chociaż mam nieodparte wrażenie, że gdzieś mi jakieś zeszytówki się jeszcze podziały (np. nr 250).

Niebawem postaram się podesłać pewną ciekawostkę z lat 90-tych :)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz