czwartek, 26 maja 2016

Rusza Comixology Unlimited

Kilka dni temu Comixology ogłosiło start swojej najnowszej usługi, która nazywa się po prostu "Comixology Unlimited". Z napisaniem tego newsa chciałem się wstrzymać do momentu wypróbowania jej i... musiałem czegoś nie doczytać :D
Otóż oferta ta na razie dostępna jest tylko dla klientów z USA i dopiero w razie osiągnięcia sukcesu, który wcale nie wydaje się być taki murowany, Comixology rozszerzy ją na cały świat.

Ale o co chodzi? Otóż "Comixology Unlimited" to oferta skierowana dla fanów mniejszych wydawnictw. Za sześć dolarów miesięcznie klient otrzymuje nielimitowany dostęp do biblioteczki komiksów z takich firm jak Image Comics, Dark Horse, IDW, Valiant i wielu innych. Wedle zapowiedzi, ma to być coś na kształt komiksowego Netflixa. Tyle tylko, że w ofercie brak tytułów Marvela oraz DC (co mi osobiście zupełnie nie przeszkadza, ale wiem, że jestem w mniejszości), zaś kolejnym problemem jest rozmiar biblioteki tytułów.

W chwili obecnej jest ona po prostu niewielka. Z Image znajdziemy głównie po jednym-dwóch początkowych story-arców paru najpopularniejszych serii, między innymi "Sagi" czy "The Walking Dead", co zwłaszcza w przypadku tej drugiej stanowi pewien problem, wszak seria ma już ponad 150 numerów.

Mam ogromną nadzieję, że z czasem ilość dostępnych w "Comixology Unlimited" zeszytów ulegnie znacznemu powiększeniu, a sama usługa będzie dostępna na całym świecie. Wtedy na pewno stanie się bardzo interesująca i skuszę się na subskrypcję. Na razie jest to dla mnie raczej falstart.

TUTAJ możecie przeczytać wywiad z szefem Comixology na temat usługi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz