czwartek, 5 maja 2016

Ruszył lipcowy preorder na ATOM Comics

Miała być przerwa w blogowanie, ale przypomniało mi się, że nie wrzuciłem jeszcze polecanek z najnowszego preordera na ATOM Comics, który możecie znaleźć TUTAJ. Ja oczywiście polecam Wam zwrócić baczną uwagę na ofertę Image Comics.

Na dobry początek zeszyty. Tutaj przede wszystkim w oczy rzucają się premiery, wśród których znalazło się miejsce dla dwóch tytułów, które zamówiłem praktycznie w ciemno. Jednym z nich jest "Horizon", zaś drugim "Snortgirl". Mam mocne przeczucie, że oba te komiksy będą wyśmienite. Czy tak samo będzie z innymi premierami? Czas pokaże, ale wydaje się, że "The Hunt" jak także "Mechanism" będą warte zainteresowania. Lipiec przyniesie także taki wynalazek jak "Spawn Kills Everyone", czyli historię, w której zginą... wszyscy ;)

Początek czerwca to premiera serialu "Outcast: Opętanie", dlatego też właśnie miesiąc później ukaże się pierwszy zeszyt komiksowego cyklu w ramach serii "Giant-Sized Artist's Proof".

Dużo fajnych rzeczy ukaże się zbiorczo, chociaż nie będę akurat polecać nic, co kosztuje dziesięć dolarów. Lecz nie cena jest tu najważniejsza, ponieważ historie bronią się same. Na co zatem warto zwrócić uwagę? Na premierowe "Cry Havok" czy "Mirror", drugie tomy "Bitch Planet" oraz "Nowhere Men", trzecie "Low" i "Roche Limit" czy wreszcie... piąte odsłony cykli "Prophet" oraz "Sunstone".

Lipiec to kolejny miesiąc, gdy Image wypuści do sklepów kolorowankę. Tym razem na taki krok zdecydowali się twórcy serii "ODY-C", co jest w moim mniemaniu świetnym pomysłem. O ile sama seria szczególnie mnie nie ujęła, to jednak doskonale się nadaje pod coś do kolorowania.

I na deserek: Top Cow wypuści w pierwszy miesiąc wakacji kolejnego seta. Tym razem będzie to "Witchblade Rebirth", a każdy tom wchodzący w jego skład kosztować będzie zaledwie siedem i pół dolara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz