poniedziałek, 19 czerwca 2017

Moje #66

Przyszła kolejna przesyłka od ATOM Comics. Tym razem nieco inna niż zazwyczaj, ponieważ znalazłem w niej trzy razy więcej wydań zbiorczych niż zeszytów. Nie mam pojęcia, kiedy to wszystko ogarnę (kupka wstydu nie maleje). Na osiem pozycji z przesyłki, sześć pochodzi z wydawnictwa Image Comics. Chwalę się nimi w rozwinięciu posta.

Na dobry początek dwa zakończenia story-arców: Piętnasty numer "Paper Girls" oraz dwunasta odsłona "Monstress". Oba tytuły udają się na wakacyjną przerwę.

Zapowiedź wydawnictwa Mucha Comics nie sprawiła, że anulowałem zamówienie piątego tomu "The Wicked + The Divine". Tutaj w towarzystwie dłuuuuugo wyczekiwanego "Bitch Planet vol. 2".

Kolejny autorski projekt Siny Grace musiał trafić w moje łapska, stąd też zamówienie "Nothing Lasts Forever". W zestawie znalazło się także miejsce dla "Grizzly Shark" Ryana Ottley'a.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz