środa, 15 lutego 2017

Moje #58

I przyszedł ten czas, w którym ze sklepu ATOM Comics przychodzi mi paczka najnowszych nabytków. Jak co miesiąc, znalazło się w nim miejsce dla wielu komiksów z logiem Image na okładce, a ponieważ z ceną w wysokości 25 centów się nie dyskutuje, tym razem sięgnąłem także po tytuły, które śledzę cyfrowo lub dopiero w rodzimych edycjach. Szczegóły w rozwinięciu posta.

Zaczynam od 133 numeru serii "Invincible", który nabyłem w dwóch wersjach okładkowych. Szacun dla Ottley'a za brak stóp na jubileuszowym wariancie.

Ósmy numer "Horizon" w towarzystwie piątej już odsłony "Moonshine". Z dość dużymi oczekiwaniami przysiądę tylko do lektury tego drugiego.

"Motor Crush #3" oraz "Paper Girls #11". W przypadku tych dwóch tytułów jestem absolutnie spokojny o prezentowany poziom.

Kolejny komiks za 25 centów, czyli "The Walking Dead #163". Obok jedyny trejd w tym miesiącu, a więc premierowa odsłona "Seven to Eternity".

I na koniec dziesiąty numer "Image+" oraz gratisowy katalog.

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz