środa, 17 grudnia 2014

Moje #24

Minął niemal miesiąc od pojawienia się ostatniej odsłony rubryki "Moje", a w międzyczasie żadne z Was nie podesłało zdjęć swoich kolekcji. Czyżbyście nie mieli się czym chwalić? Nie wierzę w to ani trochę. Zwalczcie własne lenistwo i chwyćcie za aparat, a zdjęcia wyślijcie na ktymczynski [małpa] gmail.com.

Tymczasem ja odebrałem wczoraj niezbyt dużą przesyłkę z ATOM Comics, która zawierała następujące komiksy:

Trzynasty zeszyt "Lazarus" oraz jedenasty numer "Umbral" - obie pozycje niezmiennie i konsekwentnie polecam każdemu z Was.
 Dziewiąty "Sidekick", którego naprawdę boję się przeczytać, a także miły gratis pod postacią specjalnego wydania "Image First: Invincible #1"
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moimi oczekiwania, to styczniowa odsłona "Moje" będzie znacznie bardziej rozbudowana. Oczekuję sporej dostawy zeszytów ze starego Image :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz