środa, 20 maja 2015

Zapowiedzi Image na sierpień 2015

Nieco inaczej niż zazwyczaj wyglądają udostępnione przez CBR zapowiedzi wydawnictwa Image. Tak więc nieco trudniej było mi przedzierać się przez kolejne pozycje. Ze smutkiem, ale i ulgą zarazem stwierdziłem, że sierpień nie sprawi iż wydam jakoś szczególnie dużo pieniędzy. Zajrzyjcie więc na pełną listę zapowiedzi, a poniżej znajduje się ich telegraficzny skrót.
Sierpień przyniesie kilka nowości, ale nie oszukujmy się - "Phonogram: The Immaterial Girl" jest spośród nich tą najważniejszą. Długo wyczekiwana, trzecia część tej niebywałej trylogii na pewno znajdzie się na mojej półce, aczkolwiek raczej w postaci trade'a. 3,99$ za zeszyt to jednak odrobinę za dużo.

No dobra, trochę przesadziłem z tą "ważnością", ponieważ inne premiery również zapowiadają się całkiem przyjemnie. "Dark Corridor" Richa Tommaso ma bardzo intrygującą zapowiedź, lecz nie wiem czy okładkowa cena nie będzie nieco zaporowa. Mimo wszystko jest to komiks dość nieznanego twórcy i nie jestem pewien czy czytelnicy będą chcieli wydać na niego cztery dolary.

Dużo świeżego stuffu wypuszcza Top Cow. Co prawda dwie "jedynki" to one-shoty ze świata "IXth Generation", lecz już "The Beauty" Jeremy'ego Hauna wygląda co najmniej interesująco. I tu przynajmniej na okładce widać "tylko" 3,50$ :)

Pojawi się także kolejny zeszyt z cyklu "Artist's Proof". Tym razem będzie to pierwszy zeszyt "The Walking Dead", co osobiście uważam za kuriozalną decyzję. Ale fani pewnie zakupią :)
Jeśli chodzi o wydania zbiorcze, to macie w czym wybierać (bo ja jakoś nie do końca mam się czym jarać). Jest trzeci tom "Alex + Ada", "Stray Bullets", "Satellite Sam", "Sunstone", "Witchblade: Borne Again" czy "Black Science". Uff... sporo tego. Pojawią się także kolejne odsłony "Chew" oraz "The Walking Dead". Zdecydowanie warto także zwrócić na zestaw czterech tomów "Witchblade: Redemption" w cenie 20 dolarów. Warto!!!

Co będzie dostępne w promocyjnej cenie dziesięciu dolarów? Premierowe wydanie zbiorcze "Invisible Republic", "RunLoveKill vol. 1" wznowienie "Nowhere Men" zwiastujące powrót serii (!!!).

Moje zakupy będą niebywale skromne, ponieważ skuszę się jedynie na "Descender #6" oraz "Lazarus #19". A Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz