poniedziałek, 25 maja 2015

Moje #33

Zeszły tydzień zakończył się dla mnie miłą niespodzianką, ponieważ nieco wcześniej niż się spodziewałem otrzymałem przesyłkę z najnowszymi nabytkami z Allegro. Co tym razem wpadło w moje łapska?

Licząca trzy zeszyty miniseria "Medieval Spawn/Witchblade" ze scenariuszem Gartha Ennisa. 100% klasycznego Image, ale z przebłyskami. Do tego mini-antologia "Darker Image" z krótkimi historyjkami o postaciach, z których żadna obecnie nie należy do Image ;)
Do tego doszły trzy zeszyty "Gen13 vol. 2", a konkretnie 13A, 13B oraz oczywiście 13C. W nich gościnne występy Wolverine'a, Hellboy'a, Bone'a czy Madmana. Tak, kiedyś takie rzeczy były możliwe :)
Pamiętajcie, że także i Wy możecie chwalić się swoimi kolekcjami komiksów z Image. Wystarczy chwycić w ręce aparat fotograficzny, zrobić zdjęcia i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz